Cijena ostalih usluga

Najčešća pitanja

Preporučujemo aktiviranje usluge slanja računa za vodu putem e-maila na adresu korisnika.
Korisnicima ove usluge neće se dostavljati tiskani računi.
Za aktivaciju usluge potrebno je poslati zahtjev za uslugu, šifru partnera i e-mail adresu na koju će se slati računi, na naš e-mail:
racun1@vodovod-brac.hr

Molimo vas da odmah obavijestite našu službu za korisnike putem telefona ili e-maila:

  • telefonom na broj 021 631 141 ili 021 631 511
  • na e-mail info@vodovod-brac.hr

Sve aktualne informacije o ograničenjima ili upozorenjima objavljujemo na početnoj stranici naše web stranice.

Cijene se računaju na temelju količine potrošene vode i regulirane su od strane lokalnih vlasti. Detalje o tarifama možete pronaći u odjeljku ‘Cijena usluga’ na našoj web stranici.

Informacije o kvaliteti vode redovito objavljujemo u odjeljku ‘Izvještaj o kvaliteti vode’ na našoj web stranici.

Korisnici mogu podnijeti svoje nezadovoljstvo u odnosu na pruženu uslugu u  pisanom  obliku i to u našim poslovnim prostorijama, te će im, bez odgađanja, pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. Prigovor se također može podnijeti putem pošte na adresu:

  • VODOVOD BRAČ d.o.o.
    Mladena Vodanovića 23
    21400 SUPETAR

ili na:

Odgovor  na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku, najkasnije 15 dana  od  dana primitka prigovora, pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.