Preporučujemo aktiviranje usluge slanja računa za vodu putem e-maila na adresu korisnika.
Korisnicima ove usluge neće se dostavljati tiskani računi.
Za aktivaciju usluge potrebno je poslati zahtjev za uslugu, šifru partnera i e-mail adresu na koju će se slati računi, na naš e-mail:
racun1@vodovod-brac.hr
Molimo vas da odmah obavijestite našu službu za korisnike putem telefona ili e-maila:
Sve aktualne informacije o ograničenjima ili upozorenjima objavljujemo na početnoj stranici naše web stranice.
Cijene se računaju na temelju količine potrošene vode i regulirane su od strane lokalnih vlasti. Detalje o tarifama možete pronaći u odjeljku ‘Cijena usluga’ na našoj web stranici.
Informacije o kvaliteti vode redovito objavljujemo u odjeljku ‘Izvještaj o kvaliteti vode’ na našoj web stranici.
Korisnici mogu podnijeti svoje nezadovoljstvo u odnosu na pruženu uslugu u pisanom obliku i to u našim poslovnim prostorijama, te će im, bez odgađanja, pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. Prigovor se također može podnijeti putem pošte na adresu:
ili na:
Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku, najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora, pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.