Priključenje

Pronađite sve potrebne informacije i zahtjeve za priključenje na našu mrežu. Stranica pruža detaljne smjernice o podnošenju zahtjeva, potrebnoj dokumentaciji, tehničkim uvjetima i troškovima vezanim uz priključenje. Cilj je osigurati jednostavan i transparentan proces za sve korisnike.

Izvanredna kontrola ispravnosti vodomjera

Korisnik može zatražiti kontrolu vodomjera ukoliko sumnja u njegovu ispravnost. Kontrola vodomjera provodi se u ovlaštenom laboratoriju za popravak i umjeravanje vodomjera s kojim je Vodovod Brač d.o.o. sklopilo ugovor o obavljanju usluge kontrole. Temeljem pisanog zahtjeva korisnika vrši se skidanje vodomjera za koji se zahtjeva kontrola ispravnosti, a na njegovo mjesto istovremeno se ugrađuje drugi ovjereni vodomjer. U slučaju neispravnosti vodomjera trošak kontrole vodomjera snosi VODOVOD BRAČ d.o.o., a korisniku se potrošnja obračunava po prosječnom utrošku vode u istom razdoblju prethodne godine. U slučaju ispravnosti vodomjera trošak kontrole vodomjera snosi korisnik (trošak skidanja i postave drugog vodomjera i trošak usluge provjere ispravnosti), a također je obvezan podmiriti sve ispostavljene račune za potrošnju vode. Zahtjev za kontrolu vodomjera korisnik može predati osobno u upravnoj zgradi Vodovod Brač d.o.o. na adresi Mladena Vodanovića 23, 21 400, Supetar, poštom na adresu društva ili na adresu elektroničke pošte: racun1@vodovod-brac.hr.

Odluka o priključenju na K.V.G.

Ovdje možete pronaći sve potrebne informacije i smjernice za korisnike koji žele priključiti svoju nekretninu na vodovodnu mrežu. Ova odluka sadrži detalje o uvjetima, postupcima i potrebnoj dokumentaciji kako bi proces priključenja bio što jasniji i učinkovitiji.