Novi dom Vodovoda Brač
Zadovoljstvo nam je najaviti da ćemo uskoro useliti u našu novu zgradu što predstavlja značajan korak naprijed za Vodovod Brač. Ova moderna i funkcionalna zgrada omogućit će nam da pružimo još bolju uslugu našim korisnicima i stvorimo optimalne uvjete za naše zaposlenike.
Izgradnja nove zgrade pokazuje našu posvećenost budućnosti i napretku Vodovoda Brač. S ovim infrastrukturnim poboljšanjem, spremni smo odgovoriti na sve izazove koji nas očekuju i nastaviti s našim ciljem pružanja vrhunske usluge stanovnicima Brača.
Povijest
Prije same izgradnje vodoopskrba se osiguravala preko zajedničkih mjesnih vodosprema koje su se punile kišnicom odnosno preko mjesnih otvorenih akumulacija oborinskih voda te preko kućnih gustirni. Navedeni način vodoopskrbe nije zadovoljavao ni kvalitetom ni kvantitetom, a pogotovo tijekom ljetnih mjeseci.
Stalni razvoj turizma, industrije i poljoprivrede bili su ključni razlozi odluke da se na Brač dovede voda s kopna te je 1970. godine započela izgradnja regionalnog vodovoda Omiš-Brač-Hvar-Vis-Šolta. Nedugo nakon početka izgradnje prvih vodoopskrbnih objekata na Braču i Omišu krenulo se i s realizacijom izgradnje vodoopskrbe otoka Hvara i Šolte. Postavljeni su vodoopskrbni podmorski cjevovodi između Brača i Hvara te Brača i Šolte, a također izgrađeni su i potrebni vodoopskrbni objekti na susjednim otocima.
Brač danas
Danas, samo Brač broji 13 530 priključaka na vodoopskrbni sustav. Broj korisnika iz godine u godinu sve je veći te se nametnula potreba planiranja povećanja dotoka vode s kopna. Prije nekoliko mjeseci tako je svečano otvoren obnovljeni pogon za obradu vode Zagrad koji, osim za područje Omiša, služi i kao polazište u vodoopskrbi upravo srednjodalmatinskih otoka – Brača, Hvara i Šolte. Hrvatske vode jedan su od partnera ovog projekta.
Investicija obnove pogona vrijedna je 30 milijuna kuna od čega bespovratna sredstva iz Kohezijskog fonda EU iznose više od 16 milijuna kuna dok preostali dio iznosa financiraju Hrvatske vode i naručitelj radova Vodovod d.o.o. Omiš. S obzirom na razvoj novih turističkih zona na području Omiša, ali i otocima Braču, Hvaru i Šolti, obnovljeni pogon za obradu vode Zagrad svakako će, između ostaloga, doprinijeti i osiguranju potrebnih količina vode u turističkoj sezoni.
Obilježavanju gotovo pola stoljeća postojanja vodoopskrbnog sustava za srednjodalmatinske otoke prisustvovao je i generalni direktor Hrvatskih voda Zoran Đuroković.
U Postirama na otoku Braču svečano je postavljena skulptura “Voda” akademskog kipara Emila Trutanića. Spomen je to na početak izgradnje vodoopskrbnog sustava za srednjodalmatinske otoke prije gotovo pola stoljeća.
Struktura Vodovoda Brač
Organizacijska struktura Vodovoda Brač je dizajnirana kako bi osigurala učinkovito upravljanje i operativnost svojih usluga. Na čelu organizacije nalazi se Direktor, dok su ispod njega raspoređeni različiti odjeli koji pokrivaju specifične funkcije i odgovornosti.
Tehnička služba, financijsko-računovodstvena služba te nekoliko specijaliziranih odjela osiguravaju da svaki aspekt poslovanja bude adekvatno pokriven. Struktura je osmišljena kako bi omogućila koordinaciju između odjela i optimalno iskorištavanje resursa, s ciljem pružanja visokokvalitetnih usluga svim korisnicima.
Najčešća pitanja
Preporučujemo aktiviranje usluge slanja računa za vodu putem e-maila na adresu korisnika.
Korisnicima ove usluge neće se dostavljati tiskani računi.
Za aktivaciju usluge potrebno je poslati zahtjev za uslugu, šifru partnera i e-mail adresu na koju će se slati računi, na naš e-mail: racun1@vodovod-brac.hr
- telefonom na broj 021 / 631-141 ili 021 / 631-511
- na e-mail info@vodovod-brac.hr.
Korisnici mogu podnijeti svoje nezadovoljstvo u odnosu na pruženu uslugu u pisanom obliku i to u našim poslovnim prostorijama, te će im, bez odgađanja, pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. Prigovor se također može podnijeti putem pošte na adresu:
- Vodovod Brač d.o.o.
Mladena Vodanovića 23
21 400, Supetar
ili na:
- e-mail adresu: racun1@vodovod-brac.hr.
- fax: 021 / 630-621
Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku, najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora, pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.