Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača

Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača

Sukladno čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 41/14) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na pruženu uslugu mogu podnijeti u  pisanom  obliku i to u našim poslovnim prostorijama, te će im, bez odgađanja, pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. Prigovor se također može podnijeti putem pošte na adresu:

  • Vodovod Brač d.o.o.
    Mladena Vodanovića 23
    21 400, Supetar

ili na

Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku, najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora, pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.

Novi uređaj za pročišćivanje otpadnih voda u Murvici

Vodovod Brač s ponosom najavljuje uspješan završetak projekta izgradnje uređaja za pročišćivanje otpadnih voda u Murvici, financiranog sredstvima iz europskih

Implementacija digitalnih vodomjera za velike korisnike unutar Vodovoda Brač

Vodovod Brač s ponosom najavljuje implementaciju digitalnih vodomjera za velike korisnike, čime nastavljamo modernizaciju naše infrastrukture i poboljšanje usluge za

Savjeti za sprječavanje smrzavanja internih instalacija

Naučite kako pravilno izolirati cijevi, održavati minimalnu temperaturu u negrijanim prostorima i zaštititi vanjske instalacije. Redovitim provjerama i održavanjem spriječite